2017. július 3., hétfő

Elválasztás - 1.nap

   Eldöntöttem, hogy vége a szopinak. Most már elég nyűg volt az egész. Tegnap este kapott utoljára. Elmondtam neki is, hogy ez az utolsó, nincs több, reggel nem fog kapni, bár gondolom nem igazán fogta fel. Eddig éjjel, ha felébredt, mindig elfogadta, hogy nincs cici, kapott cumit, vizet és aludt tovább. Fél5kor kaphatott először. Ahhoz képest, most felébredt fél3kor és keservesen sírt, és cicit akart, pedig ilyenkor mindig elfogadja, hogy nincs cici, de most nem akarta. Csak sírt és sírt. Nem kellett se cumi, se víz, mindent lökött el, és csak húzogatta a ruhámat. Bújtam hozzá, ölelgettem, beszéltem hozzá. Nagyon kitartó volt, de végül megnyugodott. Negyed 4re aludt vissza rendesen. Nem sírt addig, csak akkora került újra mély alvásba, addig azért vergődött, nyüszögött. Tényleg érdekes, hogy ezt fél3kor játszotta el, hisz alapjáraton sem kap ilyenkor cicit...
 Ezek után, hogy cici nélkül aludt el, legközelebb 7kor ébredt. Persze kérte volna egyből a cicit. Gyorsan kipattantam az ágyból és indítottuk a napot, hogy eltereljem a figyelmét. Egész nap amúgy tiszta nyüszi volt, de én ezt nem az elválasztásnak tulajdonítom, mert napközben amúgysem nagyon szokott kapni. Valami nem volt kerek neki szerintem, délután is 3,5 órát aludt. Sokat összebújtunk, ölelgetett, nagyon cuki volt.
   Nagyon féltem az estétől. Biztos voltam benne, hogy nagy-nagy üvöltések lesznek. Kiborul, hogy nem kap cicit. Zokogni fog és nehezen alszik majd el. Napközben fejtem tejet, amennyit tudtam, hátha esetleg cumisüvegből este elfogadja, de nem kellett neki. Vittem aludni. Lefektettem, imádkoztunk, énekeltem neki. Egyszer jött, rángatta a pólómat, de mondtam, hogy nincs. Elfogadta. Nem sírt, nem balhézott. Teljesen meglepődtem. Aztán szépen lassan, ahogy már egy ideje megy, 30-45 perc után elaludt. Az a szerencse, hogy már hónapok óta nem cicin alszik el este. Szopizik, lefordul, cumi a szájba és szépen egyszer csak elaszik.
   Nagyon büszke vagyok Rá, hogy ilyen ügyesen vette az akadályt. Persze, még simán lesznek sírások. Kíváncsi vagyok most hajnalban mi lesz. Mennyire fog sírni, vagy nem. Milyen lesz a holnapi napja...
    Lezárult egy korszak. Nem szoptatok többé. Azért tegnap este, az utolsó szopinál kicsit elbizonytalanodtam, hogy biztos ezt akarom. Azért hiányozni fog a szoptatás, fura lesz, hogy nincs többé. Persze összebújni, bármikor bármennyit tudunk. Nagyon is van igénye a kis mazsolámnak rá. Úgy tud bújni, ölelni a nyakamat. Egyszerűen megzabálom. ♥

Ilyen édesen alszik éppen ♥

1 megjegyzés:

  1. Huhh. Nehéz lehet. Lilla egy évesen magától vált el.

    Bekka nehezebb lesz, ő ugye nem cumizik és meg inni sem akar semmit semmiből....

    Hogy alakult azóta?

    VálaszTörlés